O nas / Aktualności

Akcja „czystość wiat” AMSu rozszerzona na kolejne miasta

Firma reklamy zewnętrznej AMS rozszerzyła monitoring wiat przystankowych na kolejne miasta – Kraków i aglomerację śląską. Stałą ochroną zapewnianą przez firmę „Juwentus” są już objęte 524 wiaty w Warszawie.

Celem całodobowego monitoringu jest zapobieganie niszczeniu wiat, kradzieżom ich elementów oraz nielegalnemu naklejaniu ulotek. „Mamy nadzieję, że akcja prowadzona w całej aglomeracji śląskiej odniesie podobny sukces, jaki miał miejsce w Warszawie. Dzięki programowi „czystość wiat” został poprawiony porządek w obrębie wiat przystankowych, co wpłynęło też na większe bezpieczeństwo pasażerów” – mówi Andrzej Jurczyński, dyrektor regionu Śląsk AMS SA.

Akcja „czystość wiat” jest elementem programu porządkowania systemu nośników zakładającego nie tylko poprawę estetyki i czystości wiat przystankowych, ale i poprawę jakości wszystkich sieci AMSu, m.in. w zakresie modernizacji technicznej billboardów i ich identyfikacji wizualnej.

Realizacja całego programu jest przeprowadzana etapami, rozłożonymi na cały 2003 rok.

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK