O nas / Aktualności

Clear Channel Poland przyłączyła się do listu intencyjnego

AMS, Ströer oraz Clear Channel Poland niniejszym informują, iż w dniu 3 czerwca 2003 roku, CCP przyłączyła się do podpisanego przez AMS i Ströer, w dniu 30 kwietnia 2003 roku, listu intencyjnego wyrażającego porozumienie stron, odnośnie prowadzenia prac nad stworzeniem wspólnego standardu badań reklamy zewnętrznej w Polsce („List Intencyjny”).

Już od początku maja 2003 roku, AMS i Ströer prowadzą wspólne prace nad ustaleniem jednolitego standardu badawczego reklamy zewnętrznej, który ma być efektem integracji badań prowadzonych w ramach spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej Sp. z o.o. oraz badań prowadzonych metodą OSCAR w oparciu o niemiecki instytut badawczy Oscar Service GmbH. Od początku, intencją AMS i Ströer było skupienie wokół idei jednolitego standardu badań również innych firm reklamy zewnętrznej w Polsce. Celowość i postęp prowadzonych prac nad integracją badań zaowocowały przystąpieniem CCP do Listu Intencyjnego. W ten sposób CCP rozpoczyna aktywną współpracę nad opracowaniem wspólnego standardu badań.

Wszystkie Strony Listu Intencyjnego wierzą, że prace prowadzone przez wspólny zespół fachowców z firm reklamy zewnętrznej wspierany przez przedstawicieli instytutu badawczego SMG/KRC Poland SA zakończą się wypracowaniem, od dawna oczekiwanego przez rynek, jednolitego standardu badań reklamy zewnętrznej.

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK