O nas / Aktualności

Letnia oferta sprzedaży AMS SA

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA wprowadza do sprzedaży ofertę „Lato” obejmującą lipiec i sierpień 2003 r. Oferta dotyczyć będzie nośników typu citylight i backlight. W jej ramach będzie istniała możliwość uzyskania rabatu specjalnego na poziomie minimum 10%. Ostateczna wielkość rabatu będzie uzależniona od następujących kryteriów: wielkość budżetu, mix-u nośników w kampanii i terminu podpisania umowy.

„Nośniki typu citylight i backlight ze względu na swój charakter są doskonałym medium przekazu w miesiącach jesienno-zimowych. Latem, w sposób naturalny, objęte są rabatem wynikającym z krótszego czasu oświetlenia” – mówi Monika Popiołek, Dyrektor Sprzedaży Agencyjnej AMS SA. Z ofertą klienci mogą zapoznać się już teraz, wszelkich informacji udziela dział sprzedaży AMS SA.

AMS jest największym operatorem sieci nośników w segmencie billboardów, citylightów, backlightów 6×3 oraz pozostałych nośników wielkoformatowych typu backlight i frontlight. Łącznie dysponuje ponad 23 tys. powierzchni ekspozycyjnych.

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK