O nas / Aktualności

Multichannel communication w ofercie AMS i Metra

Punkty dystrybucji bezpłatnej gazety Metro powiększyły już istniejącą, ponad 100-tysięczną, bazę Points of Interest (punktów w przestrzeni miejskiej, wokół których koncentruje się grupa celowa), wykorzystywanych przez AMS do planowania kampanii profilowanych.

Tym samym możliwe jest prowadzenie działań wielokanałowych (multichannel communication): ulotka lub reklama w rozdawanych przez kolporterów egzemplarzach Metra może nawiązywać do kampanii outdoorowej realizowanej na nośnikach w pobliżu punktów dystrybucji Metra. Takie zestawienie działań wielokanałowych ma jeszcze jedną zaletę – jest prostsze w realizacji, ponieważ realizuje ją jedna grupa biznesowa, AMS i Metro należą do Grupy Agora.

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK