O nas / Aktualności

Spółka Polskie Badania Outdooru powołana

Zakres działalności spółki obejmować będzie działalność badawczą w odniesieniu do nośników reklamy zewnętrznej, autoryzację wyników badań w kampaniach oferowanych klientom oraz opracowywanie zasad i standardów prowadzenia dalszych badań outdooru w Polsce. W działaniach tych PBO będzie korzystać ze wsparcia instytutu SMG/KRC Poland-Media SA oraz dorobku badawczego spółki PBRZ Sp. z o.o.

Powołanie spółki jest zwieńczeniem wielomiesięcznych prac nad stworzeniem projektu badawczego, który może stać się standardem dla firm reklamy zewnętrznej, domów mediowych i agencji reklamowych.

„Bardzo zależy nam na tym, aby rynek otrzymał tak długo oczekiwane narzędzie, jakim jest ujednolicony standard badań reklamy zewnętrznej. Dlatego projekt ten jest dla nas kluczowy” – mówi Kalina Janicka, prezes Clear Channel Poland.

Dane o wartości kampanii będą dostępne od połowy marca. Od kwietnia klienci będą mogli kampanie autoryzować na platformie internetowej PBO, gdzie uzyskają certyfikat autoryzacyjny, potwierdzający wartość kampanii zakupionej u udziałowców spółki.

Prezesem zarządu spółki został Waldemar Kruk. Przewodniczącym rady nadzorczej spółki jest Piotr Parnowski, prezes AMS SA, a jej pozostali członkowie to: Kalina Janicka, Anna Nowakowska-Godun, dyrektor marketingu Clear Channel oraz Sławomir Jędrzejewski, wiceprezes AMS.

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK