O nas / Aktualności

Uszy Myszki Miki pojawiły się na wiatach AMS-u

Multiformatowa kampania wykorzystująca niestandardową aranżację wiat, billboardy oraz reklamę fulmobilową na autobusach w Warszawie i w Krakowie ma na celu zakomunikowanie, że w maju tego roku oferta telewizyjna Aster została wzbogacona o kanał telewizji dziecięcej – Disney Channel.

Media zaplanował dom mediowy Maxus Sp. z o.o.

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK