O nas / Aktualności

Wyróżnienie dla AMS na Media Trendach

Cieszymy się, że idea kampanii profilowanych została dobrze przyjęta i zdobyła uznanie jury, tym bardziej, że: „nie tylko ilość nadesłanych prac była znacznie wyższa niż w roku ubiegłym (…), również jakość pomysłów i poziom dopracowania zaskoczyły wielu jurorów na tyle, że po zakończeniu obrad żaden z nas nie był pewien zwycięzcy” – powiedział Jacek Czynajtis, Wiceprezes Zarządu Muratora i Grupy Radiowej Time.

Dodatkowo ucieszyła nas nagroda w kategorii „innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej” dla domu mediowego Starcom. Nagrodzona niestandardowa kampania Kropli Beskidu została zrealizowana na naszych wiatach przystankowych, które okleiliśmy grafiką przedstawiającą górski pejzaż, a dopełnieniem był kawałek świeżej łąki z prawdziwą trawą pod stopami pasażerów.

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK