Oferta / Widownia

Outdoor Track

Outdoor Track to badanie widowni polskiego rynku outdooru, prowadzone w ramach Instytutu Badań Outdooru (IBO). Dostarczy klientom wskaźniki mediowe, podobnie jak w przypadku innych mediów. Umożliwi to skuteczne planowanie kampanii reklamy zewnętrznej oraz da możliwość porównania efektywności outdooru z innymi mediami.

/

Czy to prawda, że najmłodsi są najbardziej mobilni?

A ile km dziennie pokonuje statystyczny mieszkaniec największych miast? W którym mieście spędza się najwięcej czasu w promieniu większym niż 500m od domu?

Odpowiedzi na te pytania dostarcza badanie Outdoor Track.

/

Co wiemy o mieszkańcach polskich aglomeracji?

Ile godzin dziennie spędzają warszawiacy na przemieszczaniu się? Ile km dziennie średnio pokonują poznaniacy w mieście?

Odpowiedzi na te pytania dostarcza badanie Outdoor Track.

/

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK